2010年7月19日 星期一

外貌協會

與友人一同看《新月傳奇》,然後一起晚飯替M慶生。席間
我 忽發奇想,問:「如果你男友係吸血彊屍,咁你會唔會好驚 呀?」
M與K異口同聲道:「梗係。」
「咁你地即係會揀Jacob?」
「梗係唔係!一定揀Edward!」她們口徑一致。
「吓,你地又話驚嘅?」
「係,但一係人狼一係彊屍,都係唔正常架啦,梗係揀個靚仔架 啦!」M道。
K梗誇張:「唔駛諗啦,一定係揀靚仔。」
「原來你地都係外貌協會架喎!」
「你唔係?」M問。
「我係呀。」
Welcome to 外貌協會。

M:「講開又講,你唔講返我都唔知個男主角叫Edward, 都好似無咩叫佢個名。」
我答:「下,成場都有叫佢喎。」
M:「我掛住睇靚仔,無留意。」
K道:「我地真係唔夠你嚟,我地拱手相讓個會長俾你做,我做 副會長。」
咁我唯有做秘書。

我道:「我覺得今集精彩好多,起碼有d打鬥場面。我好鍾意睇 佢地成班彊屍係度跑,跑得好快好型。」
M:「你自己返去開隻VCD,之後fast forward咪得囉。你鍾意邊個跑都有呀!」
bear十聲。

我:「其實我覺得Jacob都ok靚仔呀!」
K:「下,邊度靚仔呀?」
我:「我覺得佢笑起上嚟都OK呀.....嗯......啲 牙又白。」
M:「咁你同支黑人牙膏拍拖啦。」
我:(勁淆底)「我都係講下啫......」

另,話說剛換了新手機的我,放了五月天阿信的照片作手機wallpaper。 那是一張阿信戴著粗框鏡的照片。遞給K看時,我 道:「其實我好鍾意阿信戴眼鏡個樣,我覺得好好睇。」
K:「咁你返去將佢啲相用photoshop加副鏡上去囉!」
我怒睥K。
醒目的M對K說:「你係咪唔識個死字點寫?」
額角冒汗的K嘗試轉移話題:「其實你頭先有一張五月天嘅合照 好靚,不如你send俾我。」
我揚眉地答:「好,等我返去cut鬼晒你最鍾意嘅冠佑,剩返 四個咪send俾你囉。」
K:「我都知有報應架啦,估唔到嚟得咁快!」
哼,駛咩講!

沒有留言:

張貼留言