2010年8月1日 星期日

Hello, I am George Junior!

話說發現近日屋企多了條細佐治。牠雖然細小,但作為懼怕空中的鳥,地上的獸及水裡的魚加上一切昆蟲及不知名物體的「乜都驚達人」,牠隨便的一個閃身就讓我驚餐飽。

記得當年還住在大學宿舍,一天晚上發現佐治探訪,平常極
有邏輯兼思辯敏捷的同房M突然道:「阿媽話佐治如果嚇到甩尾,佢條尾入咗耳會整聾人架!」而我,當然只有驚慌的份兒。物以類聚,那天晚上我倆竟然嘗試用食指塞住耳窿睡覺,以防備不知為何要甩尾的佐治。怕來怕去,凌晨不知幾點才勉強入睡。當然,一覺醒來,食指仍然在手掌上,就是沒有好好保護兩個耳窿。

家裡無端多了條佐治,撲滅大使父親大人不在家,哥哥又驚埋一份,唯有求教何家的金牌殺手──師奶家姐。「家姐!我發現屋企好似多咗條細嘅佐治呀!」「哦,咁梗係......」我緊張得馬上放下手上的抺布,認真望著家姐救教。雖相傳佐治是食蚊的益蟲,但除了人以外在我家裡有曉行曉走曉夜行的生物,只有Edward可以列入考慮之列,其他一律都不受歡迎。

「咁梗係....生咗bb啦!」
「吓?」呢個答案係咪太爆呀?
「你唔係教我點趕走佢架咩?」我問。
「點整走呀?我搬屋果陣就以為我脫離咗舊屋嘅佐治啦,點知係新屋又見返佢。早排我又見多一條喎,依家又多咗一條細嘅,變成一家三口呀!」家姐毫不驚訝地介紹她家裡的新成員。

咁點呀,我係咪應該同我屋企條佐治講恭喜晒呀?

沒有留言:

張貼留言